Aktualne wymiary grafik na LinkedIn

Reid Hoffman marzył o stworzeniu platformy społecznościowej. Jego plan ziścił się w maju 2003 roku. Wówczas światło dzienne ujrzał „Facebook dla biznesu” czyli LinkedIn. Dziś z jego możliwości korzysta ponad 290 milionów ludzi na całym świecie i około 3 milionów w Polsce. LinkedIn daje możliwość nawiązywania cennych kontaktów zawodowych i biznesowych z ludźmi z całego świata. Pomaga budować własną markę i kreować pozycję eksperta. Co więcej, serwis ten również aktywnie wspiera osoby poszukujące pracy. Korzystają z niego także ludzie z branży HR podczas rekrutacji pracowników. Jak widać, z korzystania z LinkedIn płynie wiele korzyści. Aby jednak w pełni wykorzystać potencjał portalu warto zadbać o jakość publikowanych treści. Ważną kwestią są tutaj także odpowiednio przygotowane grafiki. Jakie powinny być ich właściwe wymiary? Już odpowiadamy.

 

Profil osobisty na LinkedIn

Zdjęcie profilowe

Minimalny rozmiar zdjęcia profilowego na LinkedIn powinien wynosić 200 × 200 px, ale zalecany to 400 × 400 i waga nie większa niż 8 MB.

Zdjęcie w tle

Potencjał zdjęcia w tle często nie jest w pełni wykorzystywany. Polecamy użyć go do dokładniejszego przedstawienia tego, czym się zajmujemy i jakie umiejętności posiadamy.

Zalecany rozmiar zdjęcia w tle to 1584 × 396 px (proporcje 4:1). Pamiętaj, aby plik graficzny nie przekraczał 4 MB.

Profil firmowy na LinkedIn

Logo

Logo to graficzny znak marki, charakterystyczny dla danej firmy. LinkedIn rekomenduje wymiar 300 × 300 px.

Grafika w tle

Na grafice swojego profilu firmowego można umieścić hasło reklamowe, motto albo zdjęcie siedziby czy też pracowników. Zalecany rozmiar to 1536 × 768 px.

Grafika do udostępnianych postów na LinkedIn

Odpowiedni rozmiar takiej grafiki to 1200 × 627 px. Pamiętaj, że posty na LinkedIn mogą znacznie lepiej przykuć uwagę odbiorców, gdy przy ich publikacji stosuje się ciekawe zdjęcia.

Wymiary grafik reklamowych na LinkedIn

Grafika do reklamy standardowej

Zalecany format reklamy na LinkedIn wynosi 1200 × 627 px.

Reklamy PPC

Jest to typ miniaturowych reklam, które pojawiają się w wielu miejscach (w skrzynce odbiorczej użytkownika albo na dole strony głównej LinkedIn). Wymiary grafik tutaj stosowanych to zaledwie 50 × 50 px.

Medium rectangle

Jest to reklama, która wyświetla się po prawej stronie głównego feedu. Pojawia się ona tuż po otworzeniu karty (nie trzeba przewijać w dół, aby ją dostrzec). Zalecany wymiar tych grafik reklamowych to 300 × 250 px.

Wide Skyscraper

Ta „długa” reklama pojawia się w skrzynce odbiorczej użytkownika po prawej stronie. Jej zalecany wymiar to 160 × 600 px.

Leaderboard

Ta reklama pojawia się na samym dole niektórych feedów. Często jest ostatnią rzeczą, jaką widzi użytkownik przed opuszczeniem strony. Jej wymiar to 728 × 90 px.

LinkedIn to świetne narzędzie do rozwoju własnej firmy oraz zdobywania nowych doświadczeń zawodowych także dla osób prywatnych. Mamy nadzieję, że ten wpis pomoże Ci zadbać o odpowiednie przygotowanie szaty graficznej zarówno profilu firmowego, jak i prywatnego czy reklam. Z naszego poprzedniego wpisu dowiesz się także, jakie aktualne wymiary grafik obowiązują na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *