CONTENT MARKETING


Content marketing to strategia promocji skupiona na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści. Słowo content oznacza treść. W przypadku marketingu, chodzi o treści tworzone na potrzeby promocji danej firmy i jej marki. Pamiętaj, że Twoi klienci szukają informacji w różnych miejscach w internecie i są na różnych etapach procesu zakupowego. Jedni dopiero poszukują informacji o produkcie lub usłudze, a drudzy są gotowi do sfinalizowania transakcji. Dobrze przygotowana strategia promocji, oparta o content marketing, odpowiada na aktualne potrzeby odbiorców. Jednych dopiero wprowadza w świat Twojej marki, a innym oferuje wymierne korzyści związane ze sfinalizowaniem zakupów. Content marketing skutecznie wzmacnia cele wizerunkowe i sprzedażowe firm, a także pomaga budować zaangażowaną społeczność wokół danej marki.

JAKIE RODZAJE TREŚCI MOŻEMY PRZYGOTOWAĆ DLA TWOJEJ MARKI?


MATERIAŁY MAILINGOWE

Wiadomości e-mail, newslettery, foldery i katalogi reklamowe, e-booki

MATERIAŁY DO SOCIAL MEDIA

Posty, grafiki, infografiki, treści na blogi

MATERIAŁY KONTEKSTOWE

Poradniki i artykuły, e-booki, testimoniale, opisy produktów i usług, raporty, prezentacje, oferty handlowe

MATERIAŁY INTERAKTYWNE

Video poradniki, filmy instruktażowe, filmy produktowe

MATERIAŁY PR

Whitepapers, opinie ekspertów, relacje z wydarzeń firmowych

ZOBACZ NASZE REALIZACJE

ZOBACZ NASZE REALIZACJE


Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content marketing z nimi rozmawia — Doug Kessler

Przygotuj się do prowadzenia dialogu ze swoimi klientami. Opracowana przez nas strategia promocji online pomoże Ci skutecznie realizować zamierzone cele.

JAKIE CELE WSPIERA CONTENT MARKETING?


BUDOWANIE WIZERUNKU MARKI

Poprzez wartościowe treści, które trafiają w potrzeby odbiorców. Publikując artykuły, poradniki, aktywnie uczestnicząc w mediach społecznościowych, kreujesz swoją markę. Content marketing pomaga w budowie spójnego przekazu. Zadbaj o jakość, a nie o ilość.

POZYSKANIE NOWYCH KLIENTÓW

Content marketing pomaga w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi, jak i nowymi klientami. Treści, które publikujesz w internecie, muszą być dostosowane do etapów zakupowych Twoich klientów. Mów językiem korzyści, a grono wielbicieli Twojej marki szybko się powiększy.

BUDOWANIE POZYCJI EKSPERTA

Publikowane wartościowych treści sprawia, że dana marka zostaje uznana za lidera i autorytet w danej dziedzinie. Ważne jest, by komunikację prowadzić w sposób spójny we wszystkich kanałach promocji. Dzięki temu będziesz zawsze krok przed konkurencją.

WZMOCNIENIE POZYCJONOWANIA

Wartościowe treści, dostosowane do wymogów wyszukiwarek wzmacniają pozycję w rankingach Google. Tworząc treści do internetu trzeba pamiętać, że poza prezentacją Twojej oferty, muszą one także być odpowiednio skonstruowane pod kątem SEO. Publikowanie treści nie miałoby przecież sensu, gdyby klienci nie byli w stanie ich odnaleźć.

BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI

Wartościowe treści przyciągają uwagę odbiorców, zachęcają do dzielenia się nimi i powracania po więcej. Tak powstaje zaangażowana wokół marki społeczność. Jest to proces długofalowy, ale bardzo ważny dla każdej marki. Pozyskanie nowego klienta jest droższe niż utrzymanie dotychczasowego.

POZYSKIWANIE KONTAKTÓW

Generowanie nowych leadów, czyli pozyskiwanie danych kontaktowych do osób zainteresowanych zakupem produktu lub usługi. Wartościowe treści zachęcają do interakcji z marką. Jeśli chcesz pozyskać nowych klientów, to musisz dać im coś w zamian – wartościowe treści, odpowiadające na ich potrzeby.

CO INNI PRZEDSIĘBIORCY SĄDZĄ O CONTENT MARKETINGU?


PRZYGOTUJ STRATEGIĘ CONTENT MARKETINGOWĄ DLA SWOJEJ MARKI!