filary inbound marketingu

Na których opieramy strategie promocji:

INBOUND MARKETING

Dlaczego warto?

Strategia promocji jest skuteczna wtedy, gdy obejmuje swym zasięgiem wiele kanałów komunikacji i jednocześnie w każdym z nich stosowany jest ten sam ton wypowiedzi. Inbound marketing w centrum zainteresowań stawia klientów i ich potrzeby. Jeśli Twoja marka potrafi odpowiadać na zapotrzebowania płynące z rynku i robi to w wiarygodny sposób, to droga do sukcesu jest prosta.

BĄDŹ WIDOCZNY

Zawsze tam, gdzie Twoi klienci

Współcześni konsumenci zaczynają proces zakupowy od poszukiwania informacji online. Czytają artykuły, korzystają z poradników, zwracają uwagę na opinie innych. Z tych powodów bardzo ważne jest, żeby Twoja marka była właśnie tam, gdzie Twoi klienci. Poprzez inbound marketing budujesz swoją wiarygodność, która przekłada się na wyniki finansowe Twojej firmy.

Jak optymalizacja UX strony internetowej wspiera działania inbound marketingowe i SEO?

W dzisiejszym cyfrowym świecie posiadanie atrakcyjnej wizualnie strony internetowej to za mało. Użytkownicy oczekują intuicyjnej, [...]

Treść, emocje i kontekst – podstawowe filary inbound marketingu

W dobie powszechnego dostępu do internetu oraz coraz bardziej opiniotwórczej roli blogosfery i mediów społecznościowych [...]

Kodeks dobrych praktyk w inbound marketingu

Filozofia inbound marketingu idealnie sprawdza się w promocjach w kanałach B2B, B2C oraz non-profit. Poprzez [...]

Inbound marketing skutecznie wspiera sprzedaż

Do niedawna to sprzedawcy wspierani przez dział marketingu „rozdawali karty”. Kampania reklamowa w telewizji czy [...]

Outsourcing marketingu wspiera funkcjonowanie firm

Outsourcing marketingu to prosty sposób na stworzenie i rozwój działu promocji bez tworzenia dedykowanych stanowisk [...]

Lejek sprzedażowy w inbound marketingu

Z poprzedniego artykułu dowiedzieliście się, na jakich filarach opiera się inbound marketing i co sprawia, [...]

Jak inbound marketing wspiera generowanie leadów?

Najważniejszym zadaniem każdego marketera jest efektywne promowanie marki. Działania te zawsze powinny być ukierunkowane na [...]

Psychologia w marketingu – wykorzystaj społeczny dowód słuszności do promocji Twojej marki!

Nauka odgrywa kluczową rolę w marketingu, szczególnie zagadnienia związane z psychologią. Analiza zachowań konsumentów, możliwość [...]