Regulamin sklepu DGpromo
Dzień dobry!
Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego DGpromo, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
Sklep należy do DGpromo Małgorzata Ddok-Grabska
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@dgpromo.pl.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Zespół sklepu internetowego DGpromo
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://dgpromo.pl/regulaminy,
- Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://sklep.dgpromo.pl,
- Sprzedawca – DGpromo Małgorzata Dadok-Grabska, NIP 5732443455
§ 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami netto. Cena brutto zostanie powiększona o wartość podatku VAT 23%.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sklep@dgpromo.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§ 4
Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki „Załóż konto” lub w trakcie składania zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
- wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
- z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
- zalogować się do swojego konta w Sklepie, założyć konto lub wybrać opcję „Kupuj jako gość” – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia,
- podać adres do wysyłki zamówienia oraz dane do faktury – jeśli Kupujący wcześniej dodał określone dane do konta, może wybrać te dane bez konieczności ponownego ich uzupełniania albo podać inne dane,
- wybrać metodę dostawy i płatności za zamówienie,
- zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.
§ 5
Formy dostawy i metody płatności
- Kupujący otrzyma zamówiony produkt drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
- Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
§ 6
Realizacja zamówienia
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 3 dni od chwili zawarcia umowy.
- Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki drogą elektroniczną do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
- Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 3 dni roboczych.
- Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
- Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu.
- Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 3 Regulaminu.
§ 7
Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Jeśli w toku zakupu Konsument wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu produktu cyfrowego przed upływem terminu odstąpienia od umowy, traci wówczas prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.
§ 8
Dane osobowe i pliki cookies
Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://dgpromo.pl/polityka-prywatnosci/
§ 9
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 10
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.12.2021
Regulamin usługi newsletter
§ 1. [Postanowienia ogólne]
- Niniejszy Regulamin Usługi Newsletter (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady świadczenia usługi drogą elektroniczną i jest wypełnieniem obowiązku z art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. z dnia 13 grudnia 2018 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.) (zwanej dalej „usługą Newslettera”).
- Usługę Newsletter świadczy DGpromo Małgorzata Dadok-Grabska z siedzibą w Michałowicach 32-091, ul. Ogrodowa 3A, NIP: 573 244 34 55, REGON: 364924222 (dalej jako: „DG PROMO”). Kontakt z DG PROMO możliwy jest:
- telefonicznie – na numer tel. +48 690 033 996,
- poprzez e-mail kontaktowy – na adres: info@dgpromo.pl,
- listownie na adres: ul. Ogrodowa 3A, 32-091 Michałowice.
- Usługobiorcą może być każda osoba. Do korzystania z usługi Newslettera wymagany jest komputer z dostępem do sieci Internet, posiadanie czynnego adresu e-mail oraz korzystanie z przeglądarki internetowej. Nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymagań technicznych.
- Wyrażenie zgody na korzystanie z usługi Newsletter następuje poprzez akceptację niniejszego Regulaminu oraz przez wyrażenie zgody na świadczenie przez DG PROMO usług drogą elektroniczną. Zgoda wyrażana jest w sposób aktywny, poprzez zaznaczenie przez Usługobiorcę odpowiedniego okienka z treścią zgody. Przed wyrażeniem zgody należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
§ 2. [Przedmiot usługi]
- Usługa Newslettera polega na przesyłaniu przez DG PROMO na podany przez Usługobiorcę adres e-mail wiadomości zawierających informacje o ofercie z zakresu produktów i usług oferowanych przez DG PROMO, aktualnych promocji, konkursów, wydarzeń, nowości a także innych informacji dotyczących DG PROMO.
- Zawarcie umowy o świadczenie usługi Newslettera następuje z chwilą zaakceptowania Regulaminu przez Usługobiorcę, wyrażenia zgody na świadczenie usług drogą elektroniczną oraz podania danych w formularzu zapisu do usługi Newsletter. Z tą chwilą DG PROMO staje się zobowiązana do świadczenia usług określonych w Regulaminie.
- DG PROMO ma prawo do usunięcia nieprawidłowego lub nieistniejącego adresu e-mail podanego w formularzu. W takim wypadku umowa o korzystanie z usługi Newslettera zostaje rozwiązana.
§ 3. [Czas trwania usługi]
- Rozpoczęcie świadczenia usługi Newslettera następuje po zawarciu umowy o korzystanie z usługi Newslettera.
- Umowa o korzystanie z usługi Newslettera zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Usługobiorca ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newslettera ze skutkiem natychmiastowym (dalej: anulowanie subskrypcji”).
- Anulowanie subskrypcji następuje przez skierowanie oświadczenia w tym przedmiocie na adres e-mail info@dgpromo.pl lub pocztą na adres DG PROMO podany w § 1 Regulaminu albo poprzez kliknięcie w link „anuluj subskrypcję”, znajdujący się w stopce każdego z przesłanych Newsletterów.
- DG PROMO ma prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi Newslettera, po uprzednim poinformowaniu Usługobiorcy na podany przez niego adres e-mail.
§ 4. [Warunki korzystania]
- Usługa Newsletter jest bezpłatna.
- Poszczególne wiadomości, wysyłane w ramach usługi Newslettera, stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie określonej w przepisach prawa. Jakiekolwiek kopiowanie, modyfikowanie i wykorzystywanie w sposób niezgodny z przeznaczeniem lub bez zgody DG PROMO może stanowić naruszenie prawa.
- Usługobiorca zobowiązany jest od powstrzymania się od działań bezprawnych, w szczególności podawania danych cudzych bez zgody osób uprawnionych.
§ 5. [Dane osobowe]
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest DG PROMO.
- Celem przetwarzania danych jest świadczenie usługi Newsletter.
- Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są w zakresie niezbędnym dla realizacji usługi Newsletter. Usługobiorca ma w każdym czasie prawo do pozyskania informacji o celach i zakresie przetwarzania jego danych osobowych przez DG PROMO. Żądanie w tym zakresie należy kierować:
- Telefonicznie – na numer tel. +48 690 033 996,
- Poprzez e-mail kontaktowy – na adres: info@dgpromo.pl,
- Listownie na adres: ul. Ogrodowa 3A, 32-091 Michałowice.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE11.
- Usługobiorca w każdym czasie ma prawo uzyskania dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, uzupełnienia, zmiany, usunięcia bądź przeniesienia oraz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do korzystania z usługi Newsletter. W przypadku niepodania danych osobowych DG PROMO nie może świadczyć i nie jest zobowiązana do świadczenia usługi Newslettera.
- Dane osobowe Usługobiorcy są chronione przez DG PROMO przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty lub nieuprawnioną modyfikacją poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
- Dane osobowe usługobiorcy mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
- dostawcom usług zaopatrujących DG PROMO w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne oraz zarządzanie jej organizacją, w szczególności:
- dostawcom usług teleinformatycznych,
- dostawcom usług mailingowych,
- dostawcom usług rachunkowych, prawnych, kontrolnych i doradczych, w szczególności księgowym, instytucjom finansowym, kancelariom prawnym;
- sądom, innym organom publicznym, instytucjom lub podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- dostawcom usług zaopatrujących DG PROMO w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne oraz zarządzanie jej organizacją, w szczególności:
- DG PROMO nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe przechowywane są do czasu anulowania subskrypcji przez Usługobiorcę. Po anulowaniu subskrypcji dane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla ochrony uzasadnionych interesów DG PROMO, w tym przede wszystkim dla obrony przed roszczeniami wysuwanymi pod adresem DG PROMO.
- Na przetwarzanie danych osobowych Usługobiorcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- W oparciu o udostępnione dane osobowe DG PROMO nie będzie podejmować wobec Usługobiorcy zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
§ 6. [Reklamacje]
- Reklamacje dotyczące usługi Newslettera można składać na adres e-mail: info@dgpromo.pl, lub pocztą na adres DG PROMO podany w § 1 Regulaminu.
- W reklamacji należy podać:
- adres e-mail podany podczas rejestracji dotyczącej usługi Newslettera;
- opis nieprawidłowości w usłudze Newslettera;
- jakie są oczekiwania zgłaszającego wobec rozstrzygnięcia reklamacji;
- adres e-mail lub adres tradycyjny, na który ma być przesłana odpowiedź na reklamację;
- Rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi zgłaszającemu nastąpi w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 7. [Postanowienia końcowe]
- DG PROMO zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie. O treści zmian Regulaminu DG PROMO poinformuje Usługobiorców poprzez zamieszczenie komunikatu na stronie internetowej https://dgpromo.pl oraz przez przesłanie na adres e-mail podany podczas rejestracji informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu w terminie 7 dni przed wprowadzeniem zmian.
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 1.01.2019 r.
- Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności DG PROMO, dostępnej pod adresem https://dgpromo.pl.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.