Udzielamy wsparcia copywriterskiego

w zakresie:

CO GWARANTUJE WSPÓŁPRACA Z PROFESJONALNYM COPYWRITEREM?

Tworzenie treści wbrew pozorom nie jest łatwym zajęciem. Jeśli teksty mają przykuwać uwagę odbiorców, przekładać na język korzyści ofertę Twojej firmy i dodatkowo zachowywać poprawność stylu i formatowania, to zdecydowanie lepiej powierzyć je w ręce specjalistów.

pakiety usług DGpromo

TREŚCI DOPASOWANE DO POTRZEB KLIENTA

Każda treść, która wspiera działania promocyjne musi być dopasowana do potrzeb odbiorcy oraz do etapu zakupowego, na którym się znajduje. Brak analizy i personalizacji komunikatów reklamowych obniża skuteczność działań.

praca zespołu DGpromo

SPÓJNA KOMUNIKACJA W WIELU KANAŁACH

Marka musi mówić jednym głosem. Pamiętaj, że klienci docierają do Twojej oferty różnymi drogami. Zachowanie spójnego tonu i stylu komunikacji w każdym z kanałów promocji buduje Twój wizerunek, jako eksperta w branży.

kalendarzd gpromo

REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH

Skuteczny copywriting generuje sprzedaż. Tworzenie i publikacja treści w formie artykułu, hasła reklamowego czy newslettera ma zawsze jeden cel — przyciągnięcie uwagi odbiorcy i zachęcenie go do zakupów.

digital marketing DGpromo

WYŻSZE RANKINGI W WYSZUKIWARKACH

Odpowiednia struktura tekstu, dobór słów kluczowych, wprowadzenie linkowania, czy tworzenie przyciągających uwagę tytułów, to elementy, o których należy zawsze pamiętać, tworząc treści promocyjne.

Współpracę rozpoczęliśmy od treści na stronę. Potem doszedł blog, media społecznościowe, prezentacje, oferty, ulotki. Ciągle mamy apetyt na więcej!

— Piotr W.

Tworzenie treści do internetu nie jest tak proste, jak mi się wydawało. Nie miałam pojęcia o słowach kluczowych czy nagłówkach. Cieszę się, że DGpromo nad wszystkim czuwa.

— Natalia D.

Czasem ciężko jest ubrać myśli w słowa. Na szczęście już teraz nie muszę się o to martwić!

— Ewa S.

KILKA FAKTÓW O COPYWRITINGU W DGPROMO

15+

Lat doświadczenia

10+

Copywriterów pracujących dla Ciebie

5000+

Średnia ilość znaków w artykułach

250+

Publikacji miesięcznie

SPRAWDŹ, CZY TWOJE TREŚCI SĄ ODPOWIEDNIO PRZYGOTOWANE

Praktycznie każdy przed dokonaniem zakupu poszukuje informacji o danym produkcie lub usłudze w internecie. Czerpie ją średnio z 10 różnych źródeł dostępnych online.

8 na 10 osób czyta nagłówki, ale tylko 2 na 10 czytają pozostałą część tekstu.

W internecie nie czytamy, lecz skanujemy – odpowiednie przygotowanie treści jest kluczem do sukcesu.